18.9.13

Z mojí dosavadní tvorby

Přestože na blogu jsem úplným začátečníkem, v psaní povídek tomu tak docela není. A proto bych čtenáře blogu ráda seznámila alespoň v hrubých rysech s mojí dosavadní tvorbou.
Psaní povídek se věnuji už řadu let. Většinou jsem psala "do šuplíku", jako asi většina autorů. Protože jsem celý život pracovala ve státní správě, konkrétně na úseku přestupkové agendy, začaly později v našich obvodních novinách, nazvaných "Trojka", vycházet moje soudničky. Vycházely právě z příběhů z praxe, neboť za 43 let mého pracovního života bylo těchto příběhů mnoho. Mým velkým snem bylo vydat si vlastní knihu. Sen jsem si splnila poprvé v roce 2008, kdy vyšla vlastním nákladem kniha plná povídek ze života, nazvaná Napsáno životem a jiné povídky. Zatím jsem se nesetkala s negativním ohlasem na tyto povídky. Naopak, kdo moji knihu zakoupil, vždy chválil. Příběhy jsou veselé i vážné, psané s nadsázkou a trochou humoru.
Po druhé se můj sen splnil v roce 2011. Tehdy vyšla vlastním nákladem kníha s názvem "Kličkovaná mezi paragrafy", volně navazující na předcházející knížku povídek. I tyto povídky se čtenářům líbily.
Obě knihy jsou v současné době v papírové podobě k dispozici na adrese http://www.librix.eu/cz/books v sekci současná literatura, kde se dají najít pod výše uvedenými názvy. V elektronické podobě je možné do nich nahlédnout na stránkách https://www.ereading.cz/cs.
Svůj sen bych si chtěla splnit ještě do třetice. Knihu mám rozepsanou, jde o povídku jedinou, která vychází nejen z mého pracovního prostředí, tentokrát bez paragrafů. Je o lidských vztazích a samozřejmě i o lásce. Pracovní název nechci prozrazovat. Jen držte palce, ať vše vyjde. Za případnou podporu i zájem o moje knihy všem čtenářům blogu děkuji.

3 komentáře:

  1. Tak ty jsi opravdová spisovatelka, to je hezké. Já mám taky takový malý psací sen. Vydat kocoura Číču, ale nevím, jak na to.

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych vlastnila tvoji knížku, jen nevím, kde ji koupit...

    OdpovědětVymazat