2.8.20

Nový začátek


Musím říci, že pro mne to bylo překvapení. Po sedmi letech znovu začínat? Mám či nemám? Podobné úvahy mne pronásledují v poslední době dost často. Pro ty z vás, kteří by snad netušili o čem je řeč, na vysvětlenou dodávám: řeč je o mém blogu. Svůj první blog (a tehdy jsem byla přesvědčena, že i poslední), jsem si založila v září 2013. K tomuhle odvážnému kroku mne tehdy vedlo vypsání vánoční soutěže na téma „Setkání s literární postavou“. I když rozsah příspěvku byl hodně omezený, co do počtu slov, myslím si, že můj příspěvek „Babiččin odkaz“ se tehdy čtenářům líbil. Do finále soutěže se ale nedostal. To mi vůbec nevadilo. Zajímaly mne názory čtenářů, které mne nakonec utvrdily v tom, že mám v psaní blogu pokračovat.


Od té doby uplynulo mnoho vody. Snažila jsem se psát příběhy ze života, vycházející z mojí celoživotní praxe ve státní správě na úseku přestupků, na blogu opřené převážně o vypisovaná témata týdne. Za dobu trvání tohoto blogu jsem zaznamenala spoustu pravidelných i nepravidelných návštěvníků a velké množství převážně pochvalných komentářů k jednotlivým příspěvkům. Touto cestou všem děkuji za jejich názory a chválu. Vždy to každého autora potěší.

Poslední příspěvek vyšel v únoru 2019. Od té doby mne nějak opustila chuť psát. Myslím, že nejen mne dlouhodobé technické problémy blogu.cz odrazovaly od další práce. Stále jsem však doufala, že se vyřeší a budu dál pokračovat ve svém tvoření.

 

Všichni víme, jak to nakonec dopadlo. A tak i u mne vznikl v červenci letošního roku staronový druhý „Písmáček“. Věřím, že si získá svoje pravidelné příznivce a čtenáře. Vypisovaná témata týdne mi oproti tomu starému zřejmě budou chybět a novou formu tvoření budu ještě chvilku hledat. Všem těm z vás, kteří se stejně jako já, učí pohybovat ve virtuálním prostředí svých nových stránek, přeji hodně zdaru a těším se na vaše články.

 

 

 

6 komentářů:

  1. Zlaťoušku náš písavý, zkus, prosím, pokud to technické problémy na Blog.cz dovolí, napsat tuhle novou adresu na svůj STARÝ blog. Protože takhle tě nikdo nenajde (PC gramotnost je u většiny blogerů téměř nulová). Přeci chceš, abys byla nalezena! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak vidíš, a jde to. No, bude to asi chvíli trvat, než budeme zase OK, ale my to dáme, Alenko.

    OdpovědětVymazat
  3. Vždy jsem si ráda početla na starém blogu, tak se i tady těším na nové články ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. No jasně, my se nevzdáme. Sedím u noťásku a doplňuji ručně obrázky. Co stihnu, stihnu. Je to hrozný žrout času. Ale když už jednou něco dělám, tak ať to stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem měla z nového začátku smíšené pocity, nakonec jsem ale ráda, že jsem tady :) Tak ať ti to píše! :)

    OdpovědětVymazat